Monday, September 17, 2012

Pasai Pa Tetiba Saja Ni..

Assalammulaikum...

Kenapa ya..
Semalam aku semangat betul nak mula keje semula ari ni..
Lepas cuti 3 hari...
Tp kenapa bila masuk saja sekolah pagi ni..
Mood aku tetiba 0..
Semangat aku tetiba NEGATIF..
Motivasi aku di tahap BEKU???

Adakah sebab aku masuk 5C..
Buat pembetulan Kertas 2 Matematik..
Dengan harapan mereka belajar..
Salain jawapan untuk rujukan..
Tapi...
Ramai yang XDATANG sekolah.
Yang datang pun... Baru 20 minit...
Dan TERSEMBAM di atas meja!!!
Tulang tengkuk xdak ka???
Atau ajal makin dekat?
Tengok semua hidung pacak2 xdak yang luruh lagi...
Tp kenapa???
Tau dah SPM lagi 48 hari saja lagi!!!!
Matematik lagi 52 hari saja lagi!!!!
xmau sedaq2 diri lagi ka???

Aku bila jadi macam ni..
Mula lah... Jadi benda pelik2...
Tetiba darah menderu kuar kat hidung...
Panas? Semalam lagi panas..
Demam 3 hari pun xda lah kuar darah..

Ya Tuhan..
Tolonglah aku merayu..
Jentik kan sedikit kesedaran dalam..
Hati2 anak didik aku Ya Allah...
Bukan lah mata AMIR KHAIRUL.. IRWAN.. AFIZI..
Dan yang lain2 yang xdatang...
Yang Gagal bawah 25% trial hari itu Ya Allah...
Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment